23 December

Hejhej :). Julafton om 2 timmar! Jippii :D. Dagen har ägnats åt fika med kompisarna och sedan julpynt. Sixten har därför fått lite mindre än vanligt, bara tre promenader på 30 minuter vardera. Men jag tror inte han dör, vi klickertränade en stund förut och han har ju dessutom fått vara med om lite "miljö-ombyte". Jag tänker förstås på att hela huset fyllts med julpynt och en stor, glittrande sak som doftar skog står mitt i vardagsrummet.

Han är riktigt duktig på slalom mellan benen nu! Vet inte riktigt om jag behöver "träna" speciellt mycket på detta under lovet, som jag tänkt :P. Men filma åt er kan jag göra!
Backa kommer jag nog behöva träna lite på dock. Kommandot är inte befäst till 100% än.

Imorgon blir det ingen bloggning, men Sixten kommer iallafall följa med mamma till moster Maria och hela tjocka släkten! Då blir det nog full rulle :). 3 barn under 10 år som rusar omkring och 7 vuxna som flänger omkring med paket och julskinka. Dessutom kommer han få träffa en stor, läskig figur: Tomten!
Men jag ska se till att han får med sig sin korg, nåt grisöra, nån grise-knorr och lite leksaker. Korgen får mamma ställa undan så att han kan gå ifrån när det blir för mycket :).

Puss o kram!


Mumms skinka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0