Obehaglig upplevelse...

Tjoo! Denna vecka (eller ja, tills på fredag) är jag hos pappa, men utan Sixten. Han kommer vara här på dagarna, men inte sova här.
Iallafall, idag på eftermiddagsprommisen hände något creepy... Jag brukar aldrig gå i skogen när det är mörkt, tycker det är obehagligt av många anledningar. Men nu när Ellen var med och insisterade på att vi skulle gå i skogen ändå så tänkte jag att "äsch, vad spelar det för roll?! Skogen är ju densamma men lite mörkare.." så vi gick in i skogen! Och så precis i skogsbrynet, alltså precis framför en villa och fortfarande ute i "samhället" så hör vi båda ett puss-ljud. Nivet, som om något "pussas" fast i luften? Vi båda kollade på varann som om "var det där du..?". Sen hör vi båda prassel i buskarna, och Ellen såg en skugga röra sig! - Kom Ellen, vi går! väste jag och så skyndade vi därifrån. Uuusch vad läskigt det var! Antagligen var det någon unge som drev, eller så var det inte ens en människa (kanske älgen som stod där och skojade!). Men aaanyway, jag blev faktiskt riktigt rädd... Tänkte typ att noo nu kommer jag aldrig kunna gå i skogen igen, den är ju full med pedofiler!! Inte riktigt kanske ;P. Dock kommer jag nog fortsätta att undvika gå i skogen själv när det är mörkt ute.. Inte mysigt!
Nu ska jag vila mig hela kvällen :). Puss och kram alla!



Kommentarer
Postat av: elin

naaw vilken söt bild!!

2011-12-14 @ 17:45:31
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0