14 Juli - Inget speciellt!


Älsklingen sussar i soffan :')

Idag har Sixten inte fått göra något speciellt kul. Varit ute på två skogspromenaden, några kisspromenader på tomten och så har han varit ensam i en och en halv timme typ. Sen har han även varit "på rymmen" i syrenbuskarna. Han vägrade komma ut när vi skulle gå in så vi fick hämta godis och locka med :P.
Nej men vi har väl sprungit och lekt mycket på tomten och så. Har som vanligt glömt att fota, men jag LOVAR att jag ska ge er fler foton när vi är i Fjällbacka! Då är det roligare att fota med vacker utsikt i bakgrunden också :). Ska bli så kul att han får komma till Fjällbacka!

Nej nu ska jag göra något. Får se vad det blir, kanske packa det sista! Sixten sover så jag får ju passa på att göra det som behövs nu. Puss o kram vi hörs ikväll, eventuellt imorrn!

Kommentarer
Postat av: Stina

Svar: Jag hade gärna haft honom i sängen jag också ;) Men han trivs bättre på golvet, han blir för varm i sängen och då ligger han bara och flåsar och kan inte sova ordentligt! Och jag kan inte heller sova ordentligt när han ligger och flåsar haha

2011-07-14 @ 19:42:53
URL: http://lapphunden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0