Allmänt snack

Lite dålig uppdatering idag, jag vet, men till mitt försvar har jag inte gjort något speciellt med Sixten idag! Det är så jäklarns varmt så det känns bara taskigt att göra något annat än att gå korta korta skogspromenader och vila i skuggan på gräsmattan! Så det är typ det vi har gjort idag :). Även borstat och klippt klorna, det gick utan krux som vanligt! Eller ja, han busar lite när man ska borsta honom, men annars går det toppenbra! Imorgon ska det bli lika varmt så jag drar väl och badar en sväng, Sixten får tare lugnt här hemma med mamma! Nästa vecka dock, då det lär bli svalare, tänkte jag köra på som vanligt med lek o bus, långpromenader och träning :). Juste, har även mejlat en till valpkurs som jag anmält intresse till! Har mejlat 2 andra kurser också, varav den ena har svarat och skrivit upp mig på en lista över intresserade, men det är ju bra att ha några "back-ups" ifall att nåt går snett i nån kurs! Det är iallafall tänkt att jag ska gå på valpkurs i augusti :).

Puss på er, vi hörs!


1 vecka gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0