En vanlig sommardag med valp

Hej hej! Idag stämde väderprognosen till 0%. Det var sol&bad-väder hela dagen! Så vi har inte kunnat ta oss till någon fotbollsplan, tyvärr. Istället har jag och Sixten varit på promenader och fiskat krabbor :). Vi har även latat oss mycket på baksidan! Promenaderna har gått si-sådär. Någon promenad som mamma gick hade tydligen gått dåligt, men alla promenader jag gick var okej eller bra!
Men ja, vi har ju som ni ser inte varit uppe och sprungit allt för mycket p.g.a det varma vädret men imorgon ska vi (inklusive Sixten) fara ut med båten till någon ö :). Får se hur han hanterar det! Hittills har han ju funnit sig bra i alla situationer han kan tänkas sättas i, så jag tror att det kommer fungera rätt bra!

Men lite senare sen ska jag gå en långpromenad hade jag tänkt, kanske 40-50 minuter. Har inte gått någon sådan här i Fjällbacka än så länge, p.g.a regn eller stekhetta. Så jag tänkte att jag kan ju passa på när det är svalt på kvällen :). Då får nog klickern och godisväskan hänga med så vi kan träna lite!

Puss o go kväll!

Hej jag har käkat jord!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är så kul att läsa om dig och Sixten och hur mycket han lär sig för varje dag som går :)

Jag har en liten fråga som jag hoppas du kan ge mig svar på. Det är ju nämligen så att jag vill ha en westie och jag funderar lite över vad det kostar med försäkring och om du/din familj kan rekommendera ett bra företag?

Sen undrar jag lite över hur dyra de är i maten?

Hoppas att du kan hjälpa mig! Tack och ha de så bra och mysigt på kusten!

2011-07-20 @ 13:19:13
URL: http://sandraslockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0