Glömsk som satan, ni får överleva!

Nu e vi hemma, Sixten är inne i livets svåra dilemma. Sova - som han verkligen skulle behöva! - eller ta reda på var den gudomliga köttdoften kommer ifrån. Just nu verkar det som om köttdoften kommer vinna ;). Han och Hjalmar höll ju igång i flera timmar, dom röjde runt under verandan! I början var Sixten lite osäker, men sen var han med på noterna och började hugga och brottas och gräva! När dom kom upp ur sitt gömställe första gången såg Sixten ut som Hjalmar! D.v.s brun! Sen dök dom nerr igen och lekte, och 1 timme senare kom Sixten upp - kritvit! Härligt för matte som slipper göra mer än att borsta :D.

Tyvärr är jag så glömsk så jag glömde kameran.. Men när jag tänker efter har jag inget kamera-sladd här ändå haha x).
Jag funderar nu på om jag ska beställa klicker från nätet, skulle också behöva beställa en godis-midjeväska som bara finns att köpa på internet. Om jag känner mig själv så kommer jag aldrig pallra iväg till djuraffären och inhandla en klicker, så det kanske går snabbare och lättare att beställa? Jaja, får tänka på det! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: A n n a

Sv: HAHA det där med TV-programmen var ju en väldigt bra fråga!!!

2011-07-07 @ 14:41:27
URL: http://aninizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0