Godmorgon!

Hejhej! Vaknade nyss, ligger här i sängen och funderar. Ska jag gå upp och hjälpa mamma att städa eller ska jag ligga kvar och gå in på Facebook? Svårt val (not). Nej men antagligen behöver jag inte hjälpa mamma att städa, antagligen får jag vara med Sixten - och då är det absolut värt det att gå upp :D.
Imorrn får ju jag min klicker + några andra saker, så jag ska börja "klicka in" Sixten imorrn. Hade vart bättre om jag hade fått klickern förra veckan, jag ville ju helst ha klickertränat rätt mycket innan jag kom till Fjällbacka på Fredag. Men såhär kommer väl veckan se ut i Klickerträning:

Måndag: Klicka in Sixten
Tisdag: Klicka in Sixten, börja klickerträna lite smått
Onsdag: Fortsätta med introduceringen av klickerträning
Torsdag: Börja lite allvarligare med klickerträning
Fredag: Åker till Fjällbacka
Lördag: Klickerträna på riktigt
Söndag: Klickerträna på riktigt

Detta är ju med förutsättningen att Sixten fattar ganska snabbt vad "klick" betyder, annars kanske han inte är inklickad förrän på torsdag! Men jag följer anvisningarna i min klicker-bok så blir det nog bra :).

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: william

vilken söt hund:D

2011-07-10 @ 11:12:20
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: A n n a

Sv: Ska vi tagga till manges fest?

2011-07-10 @ 12:11:13
URL: http://aninizz.blogg.se/
Postat av: Stina

Hoppas det går bra för er med klickerträningen!

2011-07-10 @ 23:00:57
URL: http://lapphunden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0