Ingen bild

Är egentligen inte på blogghumör men ni får en snabb uppdatering:

Idag har Sixten blivit blöt. Det har regnat hela dagen, men av någon anledning har Sixten gått superbra på promenaderna! Han brukar ju stanna och nosa jättemycket när det regnar, men det har gått jättebra :). Vi har tränat lite trix och han kan "upp med händerna!" jättebra nu, haha sötnosen! Jag planerar att lära honom "PANG! Du är död!" också, så kan man kombinera dom två sen :). Haha, jag har stora framtidsplaner för min vovve som cirkushund!

Imorrn åker vi hem som ni kanske såg på http://pinnelinn.blogg.se, sen är vi bara hemma i en dryg vecka innan jag lämnar Mamma och Sebastian hemma ensamma med Sixten i en vecka. Och inte nog med det, två dagar efter att jag kommer hem åker jag igen - till Ellens land! Även om jag längtar supermycket så har jag lite ont i magen. Så länge har jag aldrig varit borta från Sixten... Usch jag kommer gråta på färjan till gotland.

Men nu kom jag på en grej! Fatta vad mycket jag har att skryta med för Ellen nu! Senast hon träffade Siggesixten var han en liiiiten bebis och kunde ingenting. Och nu kan han 5 olika trix och massa vardagslydnad med mera :D. Haha det ska bli kul ;).

Puzzzz :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Så duktigt! Hur har du lärt honom det? :) Upp med händerna alltså

2011-07-25 @ 23:40:25
URL: http://lapphunden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0