Kort inlägg om dagen

Tjabalooba! Idag har vi gjort lite allt möjligt. Först skulle vi hämta mammas bil på verkstan så då fick Sixten va ensam hemma en stund. Sen tränade jag lite inkallning på tomten (jag satt i gräset och ropade när han hade fokus på något annat. Belöningen idag var dragkamp!) och så blev det sjukt varmt så vi bestämde oss för att ta ett dopp på Lida. Sixten hängde med men han badade inte. Det var mysigt, Sixten träffade en stor svart schnazuer som han gärna ville leka med! Den 13-åriga schnauzergubben var dock inte lika pigg på detta, haha ;).
Men sen när vi kom hem gjorde jag en film där jag kontakttränar med Sixten, det inlägget kommer ut på Lördag! Jag ska ju åka till Ellens land imorrn och kommer inte hem förräns på Tisdag, så jag sätter några tidsinställda! Bl.a. ett inlägg med Sixtens längd och vikt som kommer på Söndag!

Men nu måste jag packa! Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0