Lånat tidningar

Hej och god mulen kväll alla från Stockholm! Klockan 16.00 idag, efter promenad och lek med Sixten, cyklade jag iväg till bibblan! Tänkte nämligen leta lite hundtidningar, helst Härliga Hund som vi snart prenumererar på. Och ser man på - man kunde låna alla nummer från 2009 och 2010 :D! Alla nummer var inte superintressanta, och jag visste inte om man fick låna allihopa på en gång, så jag tog 10 st. 5 från 2009 och 5 från 2010! Så nu har jag en del läsning framför mig!

I skrivande stund är mamma ute på tomten med Sixten, han har inte bajsat sen 15.45 idag! Sen tänkte jag ta upp min älskling i soffan och mysa lite med honom :). Imorgon kommer jag inte blogga mella 13-16 för då är jag hos Vicki på Sixten och Marleys 2:a dejt ;). Ska bli spännande att se hur han är hemma hos henne! Antagligen lika galen som vanligt över att få leka med en hund...

Nu ska jag läsa Härliga hund nummer 4 2009 om ni ursäktar ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0