Massa nytt!

Tjena tjena! Nu är vi alla här i huset, allt har gått perfa' med Sixten! Vi stannade först en gång efter halva resan för att äta lunch, sen stannade vi en gång till för att rasta Sixten. Så vi behövde alltså bara stanna 2 gånger!! Trodde vi skulle behöva stanna typ 5 gånger! Men han sov mest :). När vi väl kom hit var det superkul att nosa och upptäcka allt, och på promenaden var det ÄNNU roligare! Men trots att han nosade på det mesta så gick han superbra, utan klicker och godis! Han följde med när jag sa till och gick inte mitt på vägen utan gick snällt på min sida :). Jätteskönt att slippa hålla på när han stannar hela tiden! Dessutom träffade vi två vuxna Westies :D. Supersöta - den ena hette Sigge! Och så träffade vi en Husky som hette Sixten :D. Det finns sjukt mycket hundar här! Hittills har jag sett säkert 20, och raserna var bl.a: labrador, lagotto romagnolo, westie, shetland sheepdog, husky, golden retriever, belgisk vallhund, tollare, kooikerhondje, flatcoated retriever, irländsk setter, finsk lapphund och massa massa fler!

Men jag har inga bilder just nu, fotade bara någon i bilen den pallar jag inte lägga in. Såå jag fotar massa imorrn istället :). Puss!


Usch vad äckligt! En spindel på Fjällbackas Webcam :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Det var inte dåligt med hundar det ;-)

2011-07-16 @ 00:27:50
URL: http://lapphunden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0