Rulla runt

Tjena mittbena alla! Idag har jag varit borta största delen av dagen (12-20) men på förmiddagen var jag hemma med Sigge :). Började lära honom "rulla runt"! Fick idén när jag var inne och letade efter aktiverings-tips på denhär sidan! Det gick inte så superbra, han var med fokuserad på att få tag godisen, än att faktiskt göra något för att förtjäna godisen x). Men äsch, vi körde ju bara 5 minuter MAX, hur mycket kan man begära av en 4-månaders valp :)? Så imorrn när Mamma, Sebbe och Sofie drar till Skansen ska jag väl försöka igen!

Nej, nu måste jag dricka jag har ont i huvudet! Sixten säger puss!


Kommentarer
Postat av: Stina

Sötnosen!



Svar: Det är nog för att han ligger ner som han inte ser lika runt och fluffig ut ;) Jag tycker att han har ÄNNU mer päls än vad det sett ut som på bilderna, blev förvånad när jag såg honom ;D

2011-07-08 @ 11:56:12
URL: http://lapphunden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0