Rumsren?

Tja! Nu är jag på tynningö, haha, men när jag skriver är jag hemma! Asså, jag skrev igår! Eller asså jag skriver ju nu, men nu är ju igår. Typ. Skitsamma, det kommer handla om rumsrenhet!
Eftersom det krävs att Sixten klarar hålla sig ett par timmar i sträck nu i höst så har jag varit lite orolig över om han kommer bli rumsren i tid. Men det ser verkligen bra ut just nu! Han har inte gjort något inomhus på evigheter, och ända sen Fjällbacka har han gått till dörren varje gång han behöver gå ut :). Dock verkar han tro att verandan räknas som utomhus för han har kissat där några gånger sen vi kom hem :/. Men det är bara att vi ser till att stänga den så ser vi ju när han behöver gå ut! Och i höst kommer ju verandadörren aldrigPuss  vara öppen så då kommer han nog fatta att man inte kissar där ;).

Kram o puss!


Kommentarer
Postat av: Stina

Duktig kille!

Koff har börjat göra precis samma sak som med verandan, fast han går ut på balkongen. Och jag vill egentligen inte stänga ut dit för det är så skönt för han att ligga där eftersom det är svalt på betonggolvet....Så jag får se till att vara ännu mer uppmärksam!

2011-07-30 @ 11:13:14
URL: http://lapphunden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0