Siggesixten

Hej hej! Idag har det varit ganska varmt, så vi har inte kunnat göra något speciellt som att träna eller så. Men vi har gått en del promenader, och han har t.o.m gått till dörren och satt sig för att han ville gå ut! Så det har gått superbra idag, han var ensam i någon timme och det gick bra det med. Jag har satt kompostgaller på baksidan så nu kan han gå lös där också! Men jaa.. Vad har vi gjort idag? Som sagt, jag tror inte vi har gjort så mycket :O. Det är iallafall väldigt många som kommer fram och hälsar här, hemma i stan är det bara små tjejer som kommer och ska klappa. Men nu kommer allt möjligt folk och ska prata och klappa och man förvånas över vad många som har haft Westie! Minst 4 stycken tror jag att vi har mött hittills som säger att dom har haft Westies, jag har aldrig sett en enda Westie där hemma!

Imorgon hade jag och mamma tänkt gå till Fotbollsplanen och träna lite, det skulle ju inte bli så varmt imorrn, men nu kollade jag på vädret och det ska regna non-stop mellan 10 och 20 :(. Blä då får vi träna inomhus, det är ju inge kul... Vad ska man träna? Trix eller? Fast det är ju iochförsig rätt kul, har nästan lärt honom rulla och har nu börja öva på "två ben", att han ska stå på två ben alltså ;). Det går förvånandsvärt bra!

Nä nu ska jag gå och äta popcorn, Siggesixten sover på sin ull-filt :).








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0