Terror VS Miniterror

Go'morron allehöppa! Idag vart det tidig uppgång: 06.30 väcktes jag av en gnällande valp! Försökte väl få honom att somna om men det kändes lite taskigt när han behövde kissa! Så han fick mat och sen gick jag ut på 20-minuters promenad med honom. Sen dess har han sovit, och lekt lite. Senare ska vi åka och fika hos farmor, då ska han träffa Hjalmar a.k.a Terror! Första gången dom 2 träffades var dagen efter att vi hade fått Sixten - då blev han helt livrädd! Nu däremot är han rätt mycket tuffare, ska bli kul att se dom leka! Sixten har ju börjat gå under namnet Mini-Terror, så han ger nog inte upp så lätt får jag hoppas!

Och imorrn ska jag och Vicki till Gröna lund så jag kommer inte blogga så mycket, vi drar 12.30! Hörs senare!


Terror 8 veckor


Mini-Terror 9 veckor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0