Trixarn här ;)

Regnet öser ner. Det regnar inte. Det är skyfall! Tur att Sixten och jag var ute innan det värsta regnet kom, han gillar ju inte ens att gå ut när det duggar -.-'. Nu sover han iallafall, och jag tänkte lägga ut en liten video som jag filmade tidigare idag - när Sixten gör lite "trix"! Detta är dom enda "trixen" han kan (sitt, ligg och tass) men sen kan han ju typ "sök" och "stanna" lite också! Men skitsamma, här visar vi lite trix som han kan!

(Jag vet att det inte syns så bra, jag upptäckte det efteråt...)


Kommentarer
Postat av: Skantz

aaaw! haha garvade åt sebbe i början av videon som står där mot väggen eller vad det nu är, hahah ser ut som han försökte gömma sig. gulliiiit! :d

2011-07-02 @ 17:50:16
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0