Första natten!!

JAG GLÖMDE JU! Jag skulle ju berätta hur det gick i natt när jag och Sixten sov hos pappa. Det gick sjuukt bra!!! Till att börja med gjorde Sixten något som han aldrig gjort förut: han satt och gnällde vid dörren när han behövde kissa! 2 GÅNGER! Han är bara 3 månader, sånt ska han verkligen inte kunna göra än! Shit vad stolt jag blev :'). Och sen har han både kissat och bajsat flera gånger så han verkade ju inte stressad eller så. Han åt upp all mat, lekte med sina leksaker som vi har hos pappa, sov lite bakom fåtöljen (hans nya älsklingsplats hemma hos pappa) och gosade med oss i soffan. I början var pappa lite läskig tyckte han (konstigt eftersom han verkar bli överlycklig när han träffar män av någon anledning?) men mot slutet låg han och gosade med pappa även när jag inte ens var i huset!

Mot kvällen sen fick han ju sova i min säng, jag bredde även ut filten som han sover på i sängen här hos mamma i min säng hemma hos pappa. Först vred han sig och hade sig, kunde inte bestämma sig var han skulle ligga. Men efter 5 minuter sov han som en stock! Det var bara jag som hade lite svårt att sova, venne varför :O.
Och på morgonen åt han återigen upp all mat, kissade o bajsade på promenaden och gick lugnt in i mammas hus när vi kom hit. Han rusade alltså inte in och kysste väggarna som om han hade varit utom sig av saknad hela natten :P.

Så nu vet ni det! Haha ;). Glömde fota honom igår - sorry! Detta inlägg får bli bild-löst, ni kommer få massa bilder i kväll :). Hundpussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0