Lovar på hedersord denhär gången!

Fasiken också! Idag skulle jag ju göra en massa som aldrig blev gjort... Skulle ju först fota lite roliga bilder på Sixten, dels ute i gräset och sen lite bilder när vi gör olika vardagliga saker, och sen skulle jag ju filma när vi tränar och även filma hur fint han går i koppel :(. Meh åh vad jobbigt allt blev, ville ha värsta flashiga inlägget jööö.. Men okej såhär blir det - Lovar att innan helgen i slut ska jag ha lagt ut detta på bloggen:

- Bilder på Sixten
-  Video som visar koppelgången
 - Video som visar lite träning
- Tips om hur jag tränar "stanna"
- Lite vanliga vardags-inlägg :)


God natt hörrni, blir inte så het uppdatering nu under midsommar som ni förstår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0