Men baaajs...

Idag har jag filmat en film när jag och Sixten går på promenad, en film när vi kastar boll och en när vi tränar inkallning. Alla 3 är raderade!! Ååååh vad jobbigt jag som ville skryta lite och visa er min duktiga valp :(. Försökte återskapa filmen när vi tränar inkallning, men då var han bara trött och så regnade/åskade det, så det gick skitdåligt... Nu är jag lite nere, jag har ju inte hunnit skriva dom inläggen jag hade tänkt skriva idag! Jaja, jag gör om mitt löfte - Lovar att jag ska skriva dessa inlägg imorrn:

- Inlägg med inkallningsvideo
- Vanligt vardags-inlägg

Inte så fet uppdatering, men bättre än ingenting eller?

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Aurora

Mysig blogg! :)

2011-06-26 @ 11:51:20
URL: http://rawran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0