Rumsrenhet

Gud vad jag längtar tills Sixten är rumsren! Han kissar iochförsig inte inne så ofta, max nån gång om dagen, men nu kissade han 2 gånger på vardagsrumsmattan inom loppet av 15 minuter :O. Så vi har nu tagit bort mattan, det blev lite skabbigt eftersom man inte kan rengöra den ordentligt.
Fatta vad skönt när han är rumsren! Eller iallafall "säger till" när han behöver gå ut, så man slipper springa ut hela tiden, kanske i onödan eftersom han ibland inte ens behöver kissa när man går ut.
Så det är nåt jag verkligen ser fram emot! Hoppas det går snabbt...





Google-pix


Kommentarer
Postat av: Stina

Hihi alltid lika "roligt" det där med rumsrenhet ;-)



Som svar på din fråga så heter jag Stina så jag är en tjej i allra högsta grad! Kul att du brukar läsa min blogg och kul att du kommenterade, alltid kul att "hitta" nya bloggar att följa ;-) Så nu ska jag länka din också och så hoppas jag det blir fler roliga inlägg om din lille Sixten!

2011-06-20 @ 19:46:40
URL: http://lapphunden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0