Usch o Fy!

Blä vilken äcklig vovve jag har! Var ute på morgon promenixen och så ser jag att Sixten nosar väldigt intensivt på något som ligger på marken. Sen - innan jag vet ordet av - ser jag att han har en mosad snigel i munnen! Jag försökte få ut den men jag tror att han svalde den :S. Kan va så att han spottade ut den, jag var så skärrad att jag ville därifrån så snabbt som möjligt... Jag kan stå ut med att han nosar på allt, och stoppar det mesta i munnen, men en snigel?! Vilken hund äter sniglar!?!

Jaja, nu har jag skakat av mig den känslan och sitter här i soffan med en återigen sovande valp bredvid mig. Tänkte ju träna lite efter att han hade ätit upp sin frukost, och så somnar han direkt! Hans sovmängd är alltså oförändrad trots att det har gått en månad ;).

Vi hörs senare hörrni! Ska då skriva ett inlägg med Sixtens mått och vikt och så :).


Kommentarer
Postat av: karin isaksson

Oj vad glad han ska bli här nere!Finns mat till honom i gräsmattan.Mötte en Kompis utanför Hon var 11 år kom fr Halland Det är Westie nr 4!!!

2011-06-21 @ 10:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0