Veckoplanering i blogg-väg

Idag har det inte hänt mycket faktiskt! Jag och Sixten vaknade klockan 9 imorse (sköönt!) och sen dess har vi varit ute i skogen, sprungit på tomten, tränat lite och bara varit hemma liksom! Just nu är mamma, Sebbe och Sixten på någon lekpark, jag orkade inte följa med. Har redigerat inkallnings-videon ju :D! Den kommer in på bloggen snart! Kanske om en timme eller så.

Har inte mycket att skriva om varken mig eller Sixten, så här är en liten lista på vilka saker som kan tänkas läsas/ses på bloggen i veckan:

- Promenad-video
- Kasta boll-video
- Kort video när jag lär Sixten något onödigt trick
- Beskrivning av hur jag lärde Sixten det onödga tricket
- Beskrivning av hur jag tränar "loss"
- Massa söta bilder :)
- Ett inlägg som beskriver i % hur färdiga alla kommandon är
- Vanliga sinlägg om vad vi gör på dagarna

Hundpussar!


Haha demonhunden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0