Dag 13 – En ras du inte vill ha

Chihuahua! Finns en massa raser jag inte skulle vilja ha, men Chihuahuan är en av de. Har väl fördomar, men jag tycker de är bjäbbiga, fjantiga så råttor.. De långhåriga ser väl iochförsig okej ut, men de korthåriga ser förfärliga ut :O. Och tänk om man skulle råka sätta sig på hunden?! Och tänk om man måste rycka till i kopplet (nödsituation eller så), då bryter väl vavvan nacken!! Man kan ju heller knappast sova med hunden, tänk om man skulle rulla över den? Tänk om man trampar på den?

Nej, minst 30 cm säger jag när jag skaffar hund!

Chihuahua?


Eller råtta?



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!

Ville bara säga att jag har läst lite i den här bloggen och den verkar himla bra :)

Så härligt att läsa om hundar och hundliv!

2011-11-09 @ 13:28:12
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Jag säger också nej till vavvor, även om jag tycker att de är ganska okej ändå. Underbart söta åtminstone ;-) Men alla småhundars bjäbb blir man galen på!

2011-11-09 @ 19:48:14
URL: http://www.sheltieliv.fotograf24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0