Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund

Det finns ju så himla många fina minnen, kan inte komma på något som är "bäst". Eller jo, det kan jag ju. Dagen då vi hämtade hem honom! Han låg och sov, kolugn, mellan mig och Sofie. 3 timmars bilresa och han sov 90% av tiden ^_^. Det hade ju inte riktigt gått upp för mig att han var våran hund, men känslan fanns där ändå: Här ligger VÅR hund!  Nu kan jag knappt fatta hur det kändes utan hund, vad gjorde man hela dagarna?! Nu är ju Sixten verkligen en del av vardagen, han "bara finns" liksom. Att ha hund är inget val längre, det är ett måste! Det är ingen hobby, det är en livsstil! Kommer aldrig leva utan hund igen, det är en sak som är säker...

På hemresan 27 Maj 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0