Dag 20 – Ditt mål för 2012

Har inte så många mål faktiskt! Har bara ett bestämt just nu:

Skvallerträningen
Vill att Sixten ska kunna gå förbi en hund med 1 meters avstånd och behålla ögonkontakten med mig hela tiden om jag ber om det ungefär till Februari/Mars 2012. Till sommaren 2012 vill jag att han ska strunta i katter och fåglar på samma sätt. Har inte så höga krav på dethär med skvallerträningen på rådjur, eftersom han har vääldigt mycket jakt i sig. Går det inte så går det inte! Men om det visar sig vara möjligt att träna bort detta så räknar jag med att den träningen är klar till hösten/vintern 2012!

Sedan så vill jag ju att han ska vara någorlunda bra på agility till hösten 2012, men det är ingen direkt mål jag har satt upp. Agilityn är ju mer som en hobby vi kommer hålla på med :). Som sagt, det enda jag faktiskt har ett mål med just nu är skvallerträningen.

Kram :)

http://weheartit.com
2241486421_0e2634b2d4_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0