En bra foto-app till alla med smartphones

Tja :D! Tänkte ge lite gratis-reklam till telefon-appen PicPlz! Den finns till både Android-mobiler och iPhone :). Den är en fotoredigerings-app som innehåller minst 10 coola effekter man kan lägga på sina bilder, och man behöver inte göra något jobb själv! När man har lagt till en effekt på sin bild är det bara att spara så hamnar den telefonen, men man får ha kvar original-bilden också. Tycker appen är super, jag orkar nämligen inte sitta och fippla och knappa en massa för att redigera en bild, så med denna app blir bilden redigerad med ett knapptryck! Varför jag lade in detta inlägg på denhär bloggen var för att jag tycker det är så kul att fota Sixten, och med denna app blir bilderna lite finare :).

MEN DESSUTOM så kan man redigera sina bilder på denna app på det "traditionella viset" också, d.v.s genom att själv bestämma konstraster, skuggor och färger. Så för dom mer avancerade redigerarna där ute finns det ett annat alternativ :).

Här är några exempel på mina redigerade bilder, med Före/Efter bild:

FÖRE


EFTER


FÖRE


EFTER


FÖRE


EFTER


FÖRE
Hittade inte bilden :S

EFTER



Kommentarer
Postat av: Stina

Blev ju faktiskt väldigt bra bilder, speciellt med tanke på att såna där appar är ganska så "enkla" eller hur man ska säga :)

2011-11-10 @ 20:38:20
URL: http://lapphunden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0