Hallå där köp blåbär :)

Idag har vi tagit det luuugnt... Sebbe var sjuk så jag "tog hand om honom", d.v.s vi låg och kollade på yu-gi-oh och spelade Wii hela dagen ^_^. Sixten tyckte väl inte det var lika kul att vila, trots att jag tog en ordentlig promenad med honom mitt på dagen.. Men han klarade sig, han fick lite tuggben och en aktiveringsleksak :). Imorgon tänkte jag dra med mig Sebbe & Sixten ut till fasankullarna (om Sebbe mår bättre) så kan jag fota lite!

Måste plocka in agilityhindrena också.. Hopphindret och slalomen har stått där i all evighet nu :P. De används ju ändå inte nu när det är kallt! Så jag och Sixten får väl använda de en sista gång i morrn och sen plocka bort dom.. När vi plockar fram hindrena i vår igen har han förhoppningsvis glömt allt vad trotsåldern heter, och är tillbaka till sitt gamla, lagom envisa jag ;).

Puss o kram, jag e glad idag!


Världens sötaste och bästaste hund ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, vilken söt bild :) Skönt med en vilodag

2011-11-04 @ 10:00:05
URL: http://www.sheltieliv.fotograf24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0