Inte långt inlägg..

Har inte så mycket att säga helt enkelt :). Men efter skolan gick vi en halvlång promenad, 45 minuter ungefär. Dock hade vi ganska mycket aktivering (hoppa över stockar, hoppa upp på stenar, hålla koll på mig när jag bytte riktning hej vilt, stanna kvar medans jag frestar med godis eller något annat kul osv osv!) så jag tror det kompenserade promenadens längd! Nu här hemma har han fått en liten problemlösning, det tog väl 10 minuter kanske för honom att lösa problemet. Jag lade en godis under en kökshandduk och så fick han helt enkelt försöka få upp den!

Nu ligger han och tuggar på en leksak :). Puss!

Btw, skvallerträningen går super :D. Han skvallrade självmant på en hund idag, innan jag såg den ens!!


Ganska gammal bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0