Stackars bebbe :(

Hej :). Jag o Sigge ligger här i soffan, jag e sjuk och han sover! Kommer inte bli några långpromenader idag, iallafall inte från min sida... Men runt kvarteret ska jag väl orka med, för hans skull!

De senaste dagarna har sett i princip likadana ut; Vaknat 6.30, gått ut 30 minuter med hunden, gått till "jobbet", gått ut 15 minuter med Sixten på lunchen, kommit hem 16.00, gått ut 1 timme.
Tycker synd om Sixten som får va hemma själv så mycket när jag praoar, men nu är det ju slut med det :). Är ju hemma idag, och även om jag är frisk imorrn så är dagis stängt! Dessutom är även både mamma, sebbe och Sofie lediga - så det blir som 3 dagars helg (4 för mig). Men tycker ändå synd om honom p.g.a de dagar som har varit med all ensamhet :/.

Har ju blivit skvallerträning som stått i fokus även denna vecka, och man ser tydliga framsteg - även med mamma & Sofie :D. Enda gångerna då han har svårt att sitta stilla och hålla ögonnkontakten är då vi möter Kelpien Krut eller grannens bicon frise, han har nämligen fått leka med båda dessa flera gånger.. Krut är dessutom valp!! Men det funkar nog det med snart.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0