Vilde krut!

Hej :). Sitter och äter glass med en dreglande hund troget vid min sida, haha ^_^. Vi var ute vid 13-14 typ - det gick piss och skit! Han gillar ju inte att gå i regn -.-. Vissa dagar verkar det funka, men de senaste dagarna då det har regnat så har han varit omöjlig. Vägrat gå, stretat emot och när han väl gått så har han sölat som en snigel!
Men nu på kvällen gick jag ut tillsammans med Jennifer och hennes Kelpie-valp Krut! Då gick det minsann bra ;). Krut är jäättesöt, 4-5 månader tror jag han är. En riktig vilde, hihi! Men det var kul, mycket hundprat blev det!

Och nu har Sixten ätit, han åt så snabbt att han kräktes upp lite vatten efter :(. Nuffen, han får sluta ha så bråttom!
Nu ska vi ta det lugnt resten av söndagskvällen, och så får vi se vad vi hittar på för kul imorgon! Om vädret tillåter kanske jag går till centrum till rastgården där, har aldrig varit där nämligen.

Puss, vi hörs!

Ungefär såhär kommer Krut se ut om något år:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0