Agility..

Längtar tills jag får köra agility med Sixten... Körde ju lite på Öland i somras, med tunneln och balanshindret, och det gick ju superbra!! Har också önskat mig slalompinnar + tunnel i födelsedagspresent så jag håller tummarna :D. Hopphinder måste man vänta med tills han är färdigvuxen, men det kan jag ju önska mig i julklapp istället ;). Och i vår måste jag också boka upp mig på agilitykurs! Ska bli så kul, även om jag inte har en aning om hur man gör x). Men det är därför man går kurs och tränar :D!

Sixten om 1 år?

googlebild

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt att du är sugen på att köra agility. Det är sjukt kul!



Blir lätt att man får med sig något ut från djuraffären när man är där ;) Är också dålig på att använda belöningsväskor, godiset brukar hamna i fickorna tillslut ändå ;p Men ska försöka i alla fall, allt godis passar inte att vara i fickorna har jag märkt

2011-10-07 @ 19:44:07
URL: http://www.sheltieliv.fotograf24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0