Dag 1 – Presentera mig själv

Jahapp, då börjar jag då! Jag heter Linn och är 14 år gammal. Jag går på dans och mycket av min tid går även åt till att träna och vara med min hund, Sixten. Jag älskar Twilight och Harry Potter (mest twilight..) och min bästa vän heter Ellen. Jag vill gärna se mig själv som smart, men förutom att jag får höga betyg i skolan anses jag blond av dom flesta :O.

Jag har tidigare gått på fotboll, men slutade i höstas. Fram tills förra hösten gick jag även på ridning, men det föll också ut i sanden när jag fick allt med skola och andra aktivieter. Nu vill jag bara satsa på dans och hundar!
Min favoritfärg är blå och jag har många favoriträtter! Dock ännu fler icke-favoriträtter.. Är mycket kräsen, hehe :P. Det värsta jag vet är pedofiler och djurplågeri. Det bästa jag vet är djur och skärgården!

Orkar inte mer, följ min andra blogg så lär ni känna mig ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0