Fält-träning

Hej hej :). Idag vid 18-tiden gick jag som tänkt till dom "stora fälten" och tränade! Skulle ju ta med långlinan men glömde den såklart x). Men jag tänkte att det var väl inte så stor chans att ett rådjur skulle hoppa fram framför oss just då, så jag släppte honom lös. Och det gick jättebra :). Han stannade ju och nosade lite ibland, så då passade jag på att träna inkallning! Det gick också superbra, vi tränade även lite stanna kvar och gå fot. Hela prommisen blev ca 1 timme lång, oooch jag glömde kameran hemma :(. Hoppas jag får en egen kamera i födelsedagspresent!

Och nu när vi kom hem lekte vi dragkamp och övade samtidigt på apport lite, nu tror jag att han sover! Myspysigt :). Imorrn har jag inget planerat, förutom att träffa Ellen - men det har ju inte med Sixten att göra!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0