Håltimme typ ;)

Yääy :D. Har ingen matte! Eller, alla andra har matte, men inte jag. För jag har redan gjort provet som dom gör så jag fick slippa lektionen sa läraren :D!! Så jag gick hem en sväng och ska vara tillbaka 10.45! Sixten har typ varit ensam sen 09.15 om jag minns rätt (tror Sofie tog 09.20-bussen) så han har bara varit själv en timme typ nu på morronen :). Blir ytterligare en timme nu när jag går tillbaka till skolan, men sen kommer jag hem på lunchen och rastar honom och leker med honom!  Sen får han va själv igen i 2,5 timmar ungefär innan jag kommer hem igen :D.

Känns så skönt att man har en mormor som ställer upp, denna vecka är han ensam typ 4,5-5 timmar endast måndag och onsdag! Vill inte vara en av dom som låter hunden sitta ensam 8 timmar 5 dagar i veckan :(

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tänkte bara slänga iväg en liten kommentar. Brukar läsa din blogg :) Den är bra, och Sixten är ju så söt!

2011-10-05 @ 22:21:17
URL: http://www.sheltieliv.fotograf24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0