Härliga söndag!

Hej alla! Idag var en skön söndag :). Vaknade 10, och runt 11 typ drog jag, mamma, Sixten och Sebbe ut! Vi tog med långlinan och gick till domdär fälten som jag var på igår. Det första vi gjorde var en sök-övning, Sixten skulle leta efter mamma o Sebbe! Haha, det gick inte så jättebra, han gick fel först, men till slut hittade han dom! Han nosade väääldigt mycket iallafall, så han fick mycket aktivering för hjärnan!
Sedan satte vi oss ner och åt plättar, skitmysigt faktiskt, så våga inte mobba oss! Som avslutning fick han söka upp mig också, det gick galant :). Hela tjotablänget blev typ 2 timmar långt för vi kom hem drygt 13.00!
Och när vi kom hem slocknade han direkt! Trött som en.. en trött valp helt enkelt!

Och resten av eftermiddagen har spenderats med slapp och lite lek, och en kort kisspromenad runt kvarteret. Vi går väl lite längre ikväll, men han fick nog motion på förmiddagsutflykten så det blir nog bara runt 30 minuter skulle jag tro! Vi hörs :)


Observera hallonsylten nere i högra hörnet...










Helt utslagen :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0