Jippii :D

Fick två agilityhinder av farmor o farfar i present, såna här:








Nu är det bara typ 100 hinder kvar x). Nej men jag tänkte att det kan ju va bra att ha två likadana hopphinder så i jul ska jag önska mig ett till såntdär vanligt, och så ska jag önska mig en vippbräda. Haha den kostar ju "bara" 1600 x). Men annar så får jag väl önska mig mycket pengar och köpa den själv.. Och så ska jag också beställa en säcktunnel, det finns en billig på denhär sidan. På denna sida finns typ exakt samma tunnel för 500 spänn dyrare :O.

Men sen om något halvår ska jag väl köpa en större tunnel också, den jag har nu är ju bara 2 meter. Fick av farfar ett häfte med agility-reglerna och där står det att tunnlarna i tävlarna måste vara 3-6 meter långa!
Men sen vill jag ju också har lite balanshinder.. Jag har ju inte träslöjd längre så jag kan inte göra något där :P. Någon som vet hur man kan göra typ A-hinder eller balanshinder själv? Balansen kan man ju träna i skogen o.s.v, men det skulle va kul att ha ett eget!

Längtar tills i vår när jag ska gå kurs med honom och även får börja träna hopphinder! Jääj vi ska bli agility-mästare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0