Jul-hunden

Hej :). Idag har jag inte hunnit så mycket mer med Sixten än att jag var ute på en 20 minuters promenad vid 18. Mamma har gjort resten :). Imorrn ska jag på släktkalas hos pappa och innan det tänkte jag köra lite agility, introducera honom för slalompinnarna :). Har kollat runt på olika forum och även flera youtube-klipp, så jag tycker jag har ganska bra koll på hur man ska göra! 

Sitter och funderar lite på julafton.. Ska se om jag kan hitta ett rött sidenband som Sixten kan ha på sig (finns en pysselaffär i SKHLM som borde ha såna!) och så ska jag köpa ett smaskigt ben också, som han kan få inslaget :). Jag vet att hundar inte fattar sånt, men jag tror heller inte att hundar dör av att man förmänskligar dom liite ;). Till hans födelsedag ska jag göra en tårta också, sådeså...

PUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0