Kvällsbestyr

Hej o god kväll :). Jag och Sixten är båda helt slut! Vi var ute på en 25 minuters-promenad ungefär, kom in och gjorde oss redo på att mysa hela kvällen! Och så ringer det plötsligt på dörren, och där står grannen Lollo tillsammans med våran kompis Jennifer och hennes 13-veckors kelpie, Krut! De ville att jag skulle följa med ut på promenad, visst sa jag! Så jag kopplade Sixten och följde med ut på en till promenad, denna blev 45 minuter :). Mycket prat från människornas sida och mycket bus från hundarnas sida ;). Han har ju inte så många kompisar, lille Sixten, så han blev väldigt till sig, hehe.. Krut blev nästan lite rädd, stackarn :').

Men nu har vi landat för kvällen - efter 70 minuters promenad + agilityträning vid 17-tiden. Jag har pluggat lite, har prov på tisdag och onsdag. Och Sixten sussar så gott :). Imorgon är det trimningsdags, tur det - han ser ut som ett troll!

Puss o kram :)




Jupp, trimning krävs NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0