Lite veckoplaner då..

Onsdag
Ska ju till pappa och har dans på kvällen, så jag och Sixten har inget speciellt planerat!
Vi kör på som vanligt helt enkelt :).

Torsdag
Slutar skolan 16 och har zumba 18, vilket betyder att det inte blir särskilt mycket vi hinner göra den dagen!
Får låta Sixten köra godis-sök och sånt på långpromenaden!

Fredag
Ska antagligen vara med Anna och Amanda så denna dag blir det heller inget speciellt, vanlig träning och promenader bara!

Lördag
Dans 14.20-17.00, ska försöka ta mig till Stuvsta zooaffär och inhandla diverse saker

Söndag
Min mormors granne som har coton de tuléar-uppfödning ska ha valpträff och jag och Sixten är bjudna att delta :). Så då åker vi förmodligen dit så att han tröttas ut ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0