Nu e Sirre tillbaka hos mamma!

Sirre, som pappa kallar honom, är nu tillbaka hos mamma :). Tänkte gå en lite längre promenad dit (ja, jag tänkte offra mig och gå ut i regnet..) istället för att bara gå raka vägen. Men Sixten tvärvägrade, regn är ingen storfavorit ;). Så vi gick raka vägen ändå! Och ehm, ja, skvallerträningen går bra, det är typ det enda vi håller på med just nu - vill fokusera på en grej så att vi verkligen får det gjort! Har inte så mycket att säga, ni får hare gött helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul att du läser min med :)



Ska verkligen ta och ta tag i skvallerträningen med vovvarna jag med. Hoppas att det går bra.



Härligt att inkallningen fungerade (inlägget under), man blir så glad när sånt sker =) Hoppas att det fortsätter ge samma resultat

2011-10-06 @ 20:52:00
URL: http://www.sheltieliv.fotograf24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0