o.O

Heej! Förlååt så mycket för sugig uppdatering, har bara inte orkat ;). Sofie är nu ute med lurvbollen, så jag får lite ledigt B-). Sov hos Vicki igår, och gissa om svansen gick på Sixten när jag kom hem! Mamma berättade att han också hade suttit vid kompostgallret (som går ut till vägen) och gnällt och tittat efter, antagligen, mig :'). Saknade honom också, min lilla ängel ♥.

Idag har jag inte gjort så mycket med Sixten, alls :P. Har bara slappat och ska på dans snart, så nästa gång jag går ut med honom blir ikväll efter middagen vid 18. Då ska jag nog gå till "de stora fälten!" och träna lite med långlinan på :). Syster kanske vill följa med.

PUSS!

Kan du fatta att han har varit så liten?!?! Inte jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0