Planer för höstlovet

Hej igen :). Eftersom jag kommer ha ganska mycket tid över på höstlovet så har jag planerat lite vad jag ska träna Sixten på under lovet!

- Ingångar till fot
- Skvaller
(som vanligt)
-
Flera pinnar i slalomet
- Slalom mellan benen
(slutförde ju aldrig detta trick..)
- Däckhindret i agility
- Kommandot "stå"
- Bättre fotgående

För alla icke hundkunniga där ute som läser så är ingång till fot när hunden sätter sig på vänster sida om föraren (med ögonkontakt helst). Däckhindret är ett såntdär hopphinder jag visade tidigare, som är ett hopphinder som är som en ring. Och resten fattar väl dom flesta :).

Så det ska bli kul, tänkte jag kunde gå till fotbollsplanen som ligger vid min skola och träna ostört :). Men tar nog med mig långlinan ifall att det är massa hundar ute och går eller andra störningar.

Puss :)

Detta var den bästa bilden jag lyckades få på en nytrimmad Sixten, och den blev inte bra :(. Man ser inte hur bra trimningen blev p.g.a hans bakåtvinkladee öron... Jaja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0