Spårkungen :D

Hej! Var nyligen ute och körde spår med Sixten & Farfar :D. Det var första gången, så det gick inte superbra, men det var kul! Ska fortstätta själv och lägga spår då och då, nu när jag vet ungefär hur man ska göra! Men jag kommer nog inte "satsa" på det så mycket, det kvittar egentligen för mig om Sixten blir särskilt bra på det över huvud taget :P. Anledningen till varför jag kommer lägga spår ibland är mest för att det sån bra aktivering för hunden! Men mer än så blire nog inte.

Annars så har vi gått en långpromenad, jag skulle lämna tillbaks en hyrfilm så Sixten fick hänga med. 35 minuter dit, 35 minuter tillbaka bah! Det är en piece of cake för oss ;).
Klorna är klippta, pälsen är borstad. Nu ska vi bara borsta tänderna också, men det gör vi senare. Chockerande nog har tandstenen minskat sen jag började borsta hans tänder! Så vi kanske inte behöver skynda till veterinären direkt, om det ändå blir bättre nu! ca 2000 :- är inget man betalar "bara för att" liksom :O.

Nä, nu ska jag återgå till mitt och Sixten ska få fortsätta sova! Chao!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vill du byta länkar? :)

2011-10-16 @ 16:42:37
URL: http://teampaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0