Spårlöst försvunna...

Läbbigt! Kom hem för 10 minuter sen och alla utom Nixon är spårlöst försvunna :O. Men sen när jag såg att Sixtens koppel och det var borta antog jag att de hade gått ut med honom, men varför de skulle göra det båda två samtidigt utan Nixon kan jag inte förstå... Jaja, de kommer väl tillbaka snart får jag hoppas!

Jaja, om det nu är så att de är ute och går med Sixten så kommer ju inte jag göra det. Men när jag kommer hem till mamma sen ska lägga ut agilitytunneln och börja träna :D. Fick ju låna en tunnel av en kompis förut, och han är ganska bra på det redan, men han fattar inte riktigt vad jag menar när jag pekar på tunneln, hehe ;).
Och ja, det blir väl inte mycket kul idag, förutom det! Inte imorrn heller, då har jag inte tid för något speciellt! Eller ja, på långpromenaden blire väl lite allmän träning som vanligt men vid 17 ska jag träffa mina tjejor Anna och Amanda och ha sleepover ;D! Och på lördag har jag ju dans hela dan.. Men på söndag - Då tror jag att jag är ledig och kan göra lite mer med min älskling ♥

Puss!


Vart e min lilla plutte :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0