Trimning!

Hej hallå :). Idag efter skolan tog jag och Sixten buss och tåg till mammas jobb! Det gick bra, han blev lite nervös när alla strömmade ut ur tåget på perrongen, och det vimlade av männikor överallt, men annars var han lugn som vanligt! När vi kom till centrumet där mamma jobbar mötte vi henne och gick en kort promenad till trimmaren. Hon är inte westie-trimmare, men eftersom vi inte ska ställa ut honom så måste det inte vara perfekt! Och enligt min mening blev han jättebra :). Dock lyckades jag inte få någon bra bild.. Om jag hade med blixt blundade han och om jag inte hade blixt blev det suddigt... Så jag får försöka ta en bild imorgon i dagsljus så att ni får se! Mest skillnad syns i ansiktet, när han har öppna ögon hehe, men om man klappar honom känner man skillnad på rygg och ben också!

Medans han trimmades var vi och handlade, vi köpte förutom mat även lite hundgrejer! Två sorters hundben och en aktiveringsleksak :). Så om han piggnar till senare (nu är han helt utslagen) så kanske han får något av benen! Och så kan vi testa leksaken imorgon!

Puss o hej :)








Jag tänker inte vara med på bild!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Roliga saker, funderat på att köpa någon aktiveringssak jag med =)



Vill se bild på trimmade Sixten sen ;-)

2011-10-24 @ 20:01:19
URL: http://www.sheltieliv.fotograf24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0