Dom bästa månaderna i mitt liv ♥

Min älskling. Kommer ihåg den 27 Maj. Vi åkte 2 timmar till Kumla och där var du, liten och nyvaken. Stolt som en tupp bar jag dig till bilen och höll i dig medans du nyfiket såg dig omkring. Vad var dethär för roliga människor?
Och sen, känslar när du somnade i mitt knä för första gången var värd allt guld i världen. Du var min, det visste jag redan då. Hur liten du var förstår jag inte förräns nu. Då fick du plats i två händer, nu tar du upp hela famnen! Så som jag ser det är det bara mer att älska!

Nu har vi haft dig i 3, snart 4, månader. När jag tänker på alla år vi har framför oss fylls jag med glädje, och det finns bara en sak att säga: Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fort tiden har gått, samtidigt känns det som han alltid funnits hos oss. Han är så fin

2011-09-14 @ 20:25:13
Postat av: beciell

Aww. Så jag känner för min hund med, nu är hon två år.. Och mamma :) Du lämnade en kommentar i min valpblogg. Jag hoppas mina valpar kommer hitta lika kärleksfulla mattar/hussar som dig :) // danisvalpar.blogg.se

2011-09-15 @ 22:22:12
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0