En härlig natts sömn

Hej hej o gomorron! Idag börjar jag 10.05, gör det varannan tisdag, asnajs! Gick ut 30 min med Sixten och nu käkar jag frulle. Fy vad dåligt jag sov inatt! Sixten kom upp till mig vid 2-3 när pappa skulle lägga sig, och pappa hade kissat Sixten och så. Han sov väl en timme sen började han gnälla. Jag fattade ju att han inte behövde gå ut så jag klappade honom lite tills han somnade. Det varade ju till klockan 5-6 ungefär, då ville han gå ner igen. Herre min jösses... Men när jag lyckades få honom att somna igen sov han tills vi skulle upp 8.30. Men inatt sover han hos mamma!!

Idag ska vi inte göra något speciellt, ha det mys :). Det är bra väder så det blir helt klart långpromenad sen! Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0