Fullt upp lördag

Tjaa! Idag hade jag valpkurs 10.00. Det gick faktiskt bra, vi tränade på inkallning, stanna kvar, sitt, ligg, att sitta fint när matte/husse hälsar på andra och så hade vi lite teori om hur man sköter om hunden (kloklippning o.s.v). Sen åt jag lunch hemma och Sixten somnde som en stock. Jag gav upp planen att träna inkallning o så i skogen, stackarn var ju helt slut!
Ikväll ska vi iallafall iväg på Kräftskiva hos mormor. Efter dansen - som jag bara ska titta på p.g.a halsontet och ont i bihålorna (?) - kommer mamma och Sixten med bussen till min dans och därifrån tar vi 3 bussen till mormor :). Lite passivitet/miljöträning för lillskiten alltså! Sen att vara hos mormor blir ju också miljöträning.

O a, det blir väl full rulle hemma hos mormor med barn och lek och massa leksaker överallt. Jag kommer framförallt få springa efter honom och plocka ut diverse saker ur käften på han ;P.

Nu ska jag snart dra till dansen :). Puss! (ska förresten fota mer nästa vecka + ikväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0