Hallelujah - it's Lördag

Good morning Sweden! Vaknade typ halv åtta -.-. Men det gör inget, jag ligger kvar i sängen och hare bra :). Dessutom kommer jag hinna med mer saker!
Ska bl.a. gå iväg med Sixten i långlinan till ett par fält som ligger en bit bort, så får han springa av sig ordentligt. Och så ska jag filma trixvideon :). Dessa "trix" kommer vara med:

- Sitt
- Ligg
- Rulla runt
- Tass
- High Five
- Upp med händerna

Sen kanske jag också visar apport och loss, och kanske stanna. Får se vad vi orkar!

Kiss n' hug!


Kommentarer
Postat av: lovisa

Tänkte bara fråga hur det går med att hämta saker och sen ge dom till dig nu? :) eller vill han fortfarande bara ha dragkamp? ^^

2011-09-17 @ 12:52:57
URL: http://bedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0