Lördags-mys

Gokväll alla! Idag har jag och Sixten haft lördagsmys! Vaknade upp med en liten lurve bredvid mig, mamma tog ut han och gav han frukost, sen kom han in igen och somnade bredvid mig :'). Vi typ 11 gick jag upp och åt frulle och sen satt jag vid datorn en stund. 12 typ gick jag och Siggebigge ut med långlinan i skogen! Tränade lite inkallning och lekte ganska mycket. Lite senare drog jag på dans, och sen gick jag, Sixten och mamma ut på kvällspromenad i kvarteret medans Sebbe cyklade bredvid. Myspysigt var det :). När vi kom hem för en stund sen röjde Sebbe och Sixten runt i vardagsrummet och nu har Sixten somnat mitt på golvet! Gullen ♥.

Spelade in trix-videon idag, ska redigera den lite smått så kommer den ut ikväll! PUSS!


Give.. me.. the ball!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0